Friday, April 2, 2010

akhirnya~


ALHAMDULILLAH!!
akhirnya, aku jumpa jugak raket tenis aku. dah lama aku cari, tapi baru sekarang aku jumpa..huhu..hurmm ada ke patot nyorok dari aku almost satu sem..tp camne la aku bleh terlupa yang aku letak kat situ..sengal giler..lepas tu buat tak taw lak..hehe..sebenarnya aku tak main langsung tenis untuk sem ni..entah r, sibuk sangat kot sampai tak sempat nak main..rindu r nak main tenis..dah la nak abes sem dah..tapi xpe, aku amek koko tenis sem depan..tapi time bulan puasa nanti habis r aku..hurmmmmm~

0 comments: