Wednesday, April 28, 2010

aku sudah lama tak update belog aku~

haha..da lama aku tak update belog..hurmm banyak sebabnya..first, sebab ada orang tegur aku pasal belog aku dan hal ni da buat aku cam tak ada semangat nak berbelog..lagipun aku sangat hormat orang tu dan ikot je apa yang orang tu cakap..tapi aku tak salahkan orang tu pun..kedua, as usual, tak ada idea..actually bukan tak ada idea tapi idea tu hilang tiba2 time nak berbelog..so aku cam frust jugak la..dan third, sebab aku da  cakap ngan diri aku yang aku nak berbelog time kat umah..so bila da sampai umah ni, aku pun nak start balik..haha..

actually macam2 yang berlaku sepanjang aku tak update belog ni..siyes banyak cerita2 menarik..so aku buat summary je la..hehe..yang paling utama:

>aku dapat dua anugerah, anugerah pelajar cemerlang dan pelajar terbaik baung..bagus sangat ke aku ni?
>aku jadi MTM, Pengerusi Sektariat Rekreasi (erk cam tak betul je eja sektariat)..

hurmmm entah la nak cakap apa..papepun, aku punye tanggungjawab da bertambah..so aku kena buat yang terbaik!
p/s: this belog will undergo some tranformation soon =]

6 comments:

m. said...

transformation?

cant wait!

oh btw, u mmg sgt bijak.

tabik spring!

de Picasso said...

hehe..suprise~
erkk im not bijak okay~

NadNod said...

pelajar terbaik tu. good boy. haha :D

de Picasso said...

haha..tbaik la sgt..huhu~ =]

Anonymous said...

because of me???... sedyhnya...

de Picasso said...

huhu..dont be sad~