Friday, May 21, 2010

bosan kah aku?

wah selepas lebih kurang 17 hari kat rumah, aku tak pernah rasa bosan. haha seriously aku tak tipu. hurmm aku perasan la yang ramai kawan aku post macam-macam kat muka-buku dan belog cakap pasal dorang da rasa bosan+muak+letih+tak happy duk rumah. takpe-takpe aku faham perasaan korang. aku pun penah alami semua tu. pada kawan-kawan aku tu, buat la something different. errrmm walaupun aku asyik buat benda sama je tip-tiap hari, tapi ake tak rasa bosan lak. rasa enjoy giler kat rumah disamping family. hehe. bukan ape, aku sedar yang masa aku kat rumah da semakin kurang hari demi hari. aku rase dalam 11 hari lagi untuk aku spend time kat rumah. tak lame da tu. lepas tu da kena balik UPM. mungkin hidup aku da lain da lepas tu. mungkin lepas aku jarang balik rumah. hurmmm. so dengan masa yang tinggal ni, aku nak  penuhkan jadual 10 hari aku tu n i will live my very-short-holiday to the fullest!! haha~


see what im doing?

p/s: yeah!! transformation has begin..haha!!
p/s 2: current song, Billionaire - Travie Mccoy ft Bruno mars~ 

0 comments: