Sunday, May 23, 2010

gymnasium?

perghh!! penat betul rase baru balek dari gym. yela, first time pegi gym tahun 2010 ni. tahun 2008 n 2009 da pegi time kat matrik dulu. haha. ni sume gara-gara abg aku yg ajak gara-gara kawan dye yang ajak dye. erkk?? lagipun malam ni cam xde plan je. so ada peluang ni, pegi la. yeah!!

setibanya di TER, malas nak tulis nape panjang, google ada, search sendiri apa maksud dia. haha.ok sambung balek. kat depan gym tu ada budak-budak maen band, ntah la band mane, memekak  je keje. dalam gym pn still bleh dgr. haha. da masuk dalam gym tu, apa lagi, terus pegi kat mesin basikal. (aku panggil mesin je ek) haha. aku kayuh 15min. perghh penat wa cakap sama lu!

tengok abg aku selamber je jog n kayuh beskal. tak penat lak dye, bese la orang lepas kawen. haha. then aku pun cube la segala benda kat situ. yela, orang excited masuk gym mmg camni. tak ikot step pon, men bedal je. haha. ada mesin angkat berat, mesin tolak kaki, mesin pusing n macam2 mesin lagi la. erkk betol ke tak entah mesin2 yang aku sebut tu. haha. lantak la. haha.hurmm agak2 bape kilo da turun berat aku ni?? ahaha

lepas sejam lebih membuang peluh, (sejam je? orang kat dalam tu berjam2 pn tak balik lagi) aku, abg aku n kwn abg aku pon singgah kat kedai makan depan tu. lepak2 minum2. tapi aku, bedal nasi goreng pattaya (bukan patatay ye) haha. giler betul, da tambah balik berat aku. haha. lantak la, aku nak gemuk, bukan nak kurus. haha. pastu pulang la dengan hati yang kenyang. btw, dalam kete ada chipster. haha~

ni la gymnya..xde r besar mane pun~

tengok tu, 1.72km da aku kayuh malam tadi..haha~

aku level ni je..huhu..tak larat nak angkat level bawah tu..huhu~

pergh!! ketul2 badan sorang2 wa cakap sama lu..

tengok, da nampak ketul2 sikit kan? haha~


p/s: bila la nak datang lagi ek? tahun depan lak ke? haha~
p/s 2: i have to be tough~ =]

4 comments:

NadNod said...

nasi PATATAY. hahaha ;D anda semakin kurus. tak sempat nak build muscle lagi. pegi hari2 ;)

de Picasso said...

haha..xnak la pegi hari2..nnt makin kurus..hehe~ =]

NadNod said...

haha ;D mane boleh makin kurus

m. said...

wah.hebat2!