Thursday, May 20, 2010

PD pics~

Alhamdulillah!!akhirnya gambar kem kat PD berjaya diupload kt muka-buku. about 180++ la jugak. banyak tu! siyes penat after berkali-kali try upload. moral of the story, jangan upload 180 sekaligus, nanti akan mengecewakan anda. haha. tapi dalam muku-buku tu kira sikit la sebab overall pics yang aku amek more than 500. siyes giler nak upload sume. haha. so aku pilih la yang mana perlu dan tak perlu. hehe. harap korang semua puas hati. btw, kat sini aku berkesempatan la jugak nak upload sedikit gambar yang agak-agak stail la kt dalam blog aku ni. so aku mempersembahnya kat korang. haha~



gambar aku suka sebab nampak sempoi je. siyes rugi ak takde dalam gambar ni. huhu

kami sangat hebat!!

yeah!! da macam goku da. haha!!

yeah!! its me!!

i love sunset

di senja hari

ni group popeye

ni pulak group doraemon



dan ni dia group garfield

this is us

and this is us again

and finally, its me~ =]

p/s: i love the camera so much!!
p/s 2: i "LOVE" PD~

2 comments:

NadNod said...

alaaaaaaaaa, takde gambar rock ;D

de Picasso said...

hehe..xnk letak..haha~ =]