Sunday, June 27, 2010

mood sesorang~



hurmm bangun di pagi hari yang indah ini terasa amat relief sekali. semuanya berjalan dengan lancar, erkk tak berape lancar jugak tapi ok la jugak. ALHAMDULILLAH syukur. apa plan yang nak buat ari ni ek? hurmm basuh baju? tak nak. kemas bilik? tak nak jugak, malas tahap cipan ni. tido? lagi la tak nak, tak berbaloi nak tido even aku tak cukup tido. haha. haaaaa! jom kua! da lama tak kua ni. best jugak lau dapat tengok wayang or karok or men boling or jalan2. lagipon budak2 ni nak kua. so boleh la join. mgkn kua kat mines je la kot. nak g jauh2 bak kata budak2 ni, nk jimat duet. betol jugak tu. tapi kan cam bese r, sifat malas yang semulajadinya ada dalam diri aku ni mesti tak nak bagi aku kua. cis nyah ko malas dari hidupku! so apa lagi, jom kua kawan2!










lately, suke betol aku dengar lagu 'blow me a kiss - get fresh'. thanks to cik farah yang membenarkan aku melawat belognya untuk melayan lagu ni. haha. thanks cik farah~ =]

5 comments:

Farah Lavida said...
This comment has been removed by the author.
de Picasso said...

wah cik farah laaa..hahaha..emm xpe2, nnt ak da kawen ak dedicated kn utk si dia..haha..ko pn, ak nk dedicatedkn jgk..haha~

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Ai dengar lagu jer? *jeng3*

Anonymous said...

g mampos la korang

Daus said...

apahal lak kau nak dedicate lagu tu kat awek aku lak?