Thursday, July 1, 2010

SUCKS!

wow tajuk entry yg agak kasar. hurmm bukan ape, saje je. makin hari hidup makin rasa susah. sucks! makin berat kaki melangkah, makin lembab otak berfikir, makin berat mulut bercakap, makin pekak telinga mendangar. bukan apa, kadang2 orang lain salah menilai kita. mungkin kita da buat yang terbaek tapi bagi orang lain, "tu je ke yang mampu ko buat??", ''ko ni banyak maen2  r!!", "ko ni lembab  r!!", "ko ni pehal? xbleh tgk org senang??". sucks! padahal kite da cube buat yang terbaek. kite da buat apa yang kite mampu tapi, mulut n otak orang lain tak boleh dicontrol. so terima lah seadanya. mungkin dorang betol, mungkin. kadang2, apa yang aku buat, tak sama macam yang aku expect kesannya. sucks! kadang2, aku nak hepikan orang lain, nak hepikan suasana tapi orang lain fikir aku sebaliknya. tapi tak pe la, sabar itu separuh daripada iman~ =]

papehal, aku kena berubah. B E R U B A H. perkara yang tak semudah menaip perkataan tersebut. aku sedang mencube utk  berubah, macam yang orang lain nak. INSYAALLAH. semoga ALLAH memberi kekuatan kepadaku. semoga ALLAH mempermudahkan aku utk berubah. amin~

4 comments:

Farah Lavida said...
This comment has been removed by the author.
Fær.han/Unown F/Gyan said...

AMIR BERUBAH KEPADA: METAL GREYMON! =p Selamat Berubah~

de Picasso said...

farah ~ thnks farah!! gogogogogoo to u too..hehe~

paan ~ haha..yeah! ak nak jadi wargreymon r..haha~

botol said...

aku tau aku antara nya..
sory weyh..
aku bru sedar....