Sunday, September 19, 2010

malas2~


di saat orang lain balek kampung,
aku pon sibuk nak balek kampung.
di saat orang lain buat persiapan raya,
aku pon bersiap-siap nak raya jugak.
di saat orang lain shopping raya, 
aku pon shopping sakan jugak.
di saat orang lain sambut raya,
aku pon memang la raya jugak kan.
di saat orang lain g rumah terbuka
aku pon join sekali la.
di saat orang lain fikir raya n esaimen,
aku fikir raya je.
di saat orang lain buat esaimen,
aku buat rilek-rilek je.
di saat orang lain tengah packing barang untuk balek,
aku still buat rilek-rilek lg.
di saat orang lain da balek kolej,
aku still kat rumah. haha~



siyesly,
teman sangat malas nak balek.
bese la tu, teman lau kat rumah memang camni.
rasa nak duk rumah je lagi.
teman taw, kome pon camni kan. haha.
tapi tak pe la, ni sume tanggungjawab.
so, pandai-pandai la kome. hahaha~




p/s: yeah! gambar raya da upload kat fesbuk teman~
p/s2: hurmm keje banyak lagi tak siap!
p/s3: damm! malam ni da kena balek.

7 comments:

diana handsome said...

kudaku lari gagah beranii

de Picasso said...

yo diana nordin!

diana handsome said...

yo poh bedah yo !

anie arif said...

ckp perak nmpk nye mike..

de Picasso said...

ani: ye..bru bljo le..hehe~

cIk fIqA said...

pandai mike ckp perak,,hehe

de Picasso said...

cik fiqa: hehe..mne ad pndai pon..bru blajo ni..hehe~