Tuesday, December 28, 2010

bye-bye Malaysiaku tercinta, hai-hai Turki~

Assalamualaikum wbt! yo! hai! hei! fuh3. bye2 Malaysia! eh bye2? nak kemanakah? haaa meh nak gitaw. aku nak p Turki. haa Turki. bukan ayam turki. hehe. mungkin ada yang da taw tapi aku nak bagitaw jugak. lau korang perasan kan, post2 sebelum neh aku banyak masuk kan benda2 pasal Turki. lau korang perasan la kan. haaa. aku g Turki ni under program mobiliti UPM. haaa. best woo. kepada warga UPM sekalian, lau nak rasa pengalaman berada di oversea, sila2 la join mobiliti neh. meh nak promote siket. camni, UPM akan sediakan tiket, insuran dan wang belanja untuk program ni FOC! free of charge! so apa yang korang kena buat, korang kena buat paperwork sume, deal ngan international office, BHEP n university yang korang nak g tu. so UPM akan pertimbangkan korang punyer proposal. so senang je kan. haaaa lau nak taw lebih lanjut, boleh tanye kat International Office UPM. hehe. ok2. get back to action. tadi iklan je. hehe. hurmm siyesly perasaan aku sekarang neh bercampur baur. happy ada, excited ada, takot ada, bimbang ada. mane taknye, ni fes time g oversea. da la g 6orang je. hurmm takpe2. segala persiapan da buat. sekarang kami hanya mampu berdoa. semoga kami selamat2 belaka. doakan yang terbaek untuk kitorang ek. bye2 korang semua. bye2 kawan2 blogger aku. 30 days of posts akan aku sambung lepas neh. kepada kosmate aku, jumpa kat kelas 2 minggu lagi. hehehe. tak lupa jugak kepda team MTM K5 yang laen yang g Jerman dan Australia, take care korang! aku doakan sume berjalan dengan lancar. dan korang sampai dan pulang dengan selamat. jangan lupa ole2 dari sana. hehe. AMINNN! 




emm btw, arini besday Umi aku. haaa. so kepada Maznah bt Muslim, selamat hari lahir yang ke 51. semoga Umi semakin happy! i love u Umi! =]




fact of the day:"A modern Boeing airplane with 70 percent of the seats occupied is more fuel efficient than a new automobile carrying two people."






p/s: flight pukul 12.30malam neh. fuh3. tak lame da tu.
p/s2: dengar kata Ankara ada salji. haaa. best2.
p/s3: fuh3. excited lak g oversea.
p/s4: see nampak aku macam jakun lak kan. tapi aku tak kisah. ada peluang, aku g la.
p/s5: tak sabar nak pijak bumi Turki.
p/s6: mood: UNDEFINED~

1 comments:

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Go with god! *pergh macam ayat nak g perang :>*