Monday, December 27, 2010

Day 14 - Someone I’ve drifted away from~

Assalamualaikum wbt! yo! hi! hoi! huhu. arini day 14. wah 2 minggu berturut2 da aku buat benda ni. fuh3. rekod untuk diri aku! haha. aku da jadi blogger tegar neh. hehe. ok2 get back to action. hurmm aku pon agak tak bape faham maksud tu tapi aku maen bantai je la. ikot aku la kan, belog aku. bukan belog kau. hehe. ok2 get back to action again. someone i've drifted away trom is now gone forever. he is no longer be with us. he is my brother. my closest brother. he left my family 4 years ago because of a car accident. ok2. aku cam da lost siket speaking english neh. so aku sambung bahasa melayu. hurmm aku pon cam tak nak cakap banyak sebab aku ada post pasal abang aku. ni link dia, 11th September 2006. baca la ek. tak perlu aku nak taip panjang2. hehe~ =]




fact of the day: "July and August are the driest months in Turkey. May is usually the wettest month."




p/s: penat shopping. padahal beli glove and mufler je. hehe.
p/s2: fuh3. tak lame da neh.
p/s3: nak beli apa ek untuk dorang? hurmmm.
p/s4: mood: worried+excited+confused.

0 comments: