Wednesday, December 15, 2010

Day 2 - My Crush~


Assalamualaikum wbt! hai! hoi! yo! fuh3. da masuk hari kedua da. post kali ni, My Crush. hehe. wuuu crush ek. hurmm bila cakap pasal crush ni, aku ada la sorang dua tiga empat yang berkenan di hati. haha. banyak kan. bese la kan, orang single. haha. ok aku nak citer pasal crush pertama aku. time ni baru form 2 kat SMAASZA. siyesly, time ni aku memang zero r pasal cintan2 ni. tak taw langsung. ehem, bese la, aku kan budak baek. hoho. ok pasal gurl ni lak, nama dirahsiakan. emm dia ni classmate aku time ni. lawa pon lawa jugak, comel pon ada. nampak baek, sopan santun dan sume2 la. alaaa bese r tu kan, darah remaja yang baru  nak membesar. haha. aku ni da la penyegan sket. nak cakap pon malu, nak pandang mata ke mata pon malu. so aku pon tiru la kawan2 aku. dorang maen surat. tulis surat pastu letak bawah meja gurl yang dorang suke. haha. aku pon apa lagi, tulis la surat. contentnya, cam bese la. hai, boleh berkenalan? haha. lawak2. then lepas maghrib tu, aku dan kawan aku sorang lagi, g naek masuk kelas. time ni je yang paling sesuai. sebab time prep, kelas gune untuk budak2 pompuan prep. pergh time ni jaga line abes r. mane taw line tak bape clear ke. fuh3. neves siot. haha. so esoknya, tengok bawah meja aku, takde reply. camtu gak ngan hari kedua, ketiga, keempat dan seterusnya. haha. kene rijek. sebenarnya banyak kali gak la aku "mesej" dia. tapi tak satu pon reply. then lepas tu kisah aku ni heboh kat sume budak laki batch aku. haha. kena bahan abes r. tapi aku buat tak taw je la. pekakkan telinga butakan mata dan keraskan hati walaupun dalam hati malu nak mampos. haha. lepas tu lau aku jumpa dia, mesti aku yang rasa malu. haha. lawak2. kisah ni tak kan aku lupekan. haha. btw, sekarang aku da jumpa FB dia. aku add. dia approve woo. tapi tak rasa pape da la. bia je la. hehe. kisah lame katakan. hehe~ =]


fact of the day: "SpongeBob has worked for the Krusty Krab for at least 31 years, according to his 374 consecutive Employee of the Month awards. He is considered a kid because sponges can live to be 500 years old"

3 comments:

Nur said...

hhahahha...lawak giler..mmg berusaha keras la en...
ape salahnya kalo truskan usaha tuh skarang nih..hehehe

diana handsome said...

wahaaaaaaa

AAR said...

ala crush skolah ja ka?hahahahaha jeng jeng jeng!