Thursday, December 16, 2010

Day 3 - My Parents~

Assalamualaikum wbt! yo! hola! bonjour! wuuu. kali ni, my parents lak. orang yang paling aku sayang! hurmm sume orang ada parents. betol tak? lau takde, camne la kita boleh wujud? hehe. cume mungkin buat masa sekarang, kita still ada dorang or tak. huhu. ALHAMDULILLAH. aku masih ada ibu bapa disamping aku sekarang.ni la parents aku,


 
Maharaja Kacak dan Maharani Jelita

Maharani Jelita:
dipanggil UMI. umi aku asalnya dari Kedah. so aku ada la darah Kedah. pandai masak. sume masakan umi aku, sedap2. umi aku penyayang, baek, pemurah dan sume la. aku sayang umi aku. syurgaku dibawah tapak kakimu. hukhuk.

Maharaja Kacak:
dipanggil AYAH. ayah aku orang Ganu kiter! hehe. emm ayah aku kacak orang, sebab tu r aku pon kacak. haha. like daddy, like son. emm ayah aku pon baek, sporting, penyayang dan sume2 la. aku pon sayang ayah aku gak. hehe.


dorang tak penah lupa nak bagi nasihat kat aku. yang paling utama, JANGAN TINGGAL SOLAT! ingat tu kawan2. hehe~ =]



fact of the day: "zygote is formed when an egg cell is fertilized by a sperm cell and then they develop into human, us"





2 comments:

diana handsome said...

bagos weh ko. kagum kagum

de Picasso said...

emm ap yg bagus?