Saturday, January 22, 2011

lamanyaakutakupdatebelog~

Assalamualaikum wbt! yo! wassup! merhaba! fuh lama gak la kan aku tak update belog aku neh. takde semangat la. story banyak nak citer tapi tak ter'update' lak. ni sume sebab ketiadaan PC kesayangan. tu yang buat aku hilang semangat. PC aku kat rumah lagi. tak sempat nak bawak balik. macam2 halangan yang menghalang. hurmm. bila da tak de PC neh mula la susah. nak online pon susah, nak buat esaimen pon susah, nak edit gambar pon susah. haa yang paling utama, nak maen game pon tak dapat. haish. sume susah la. haa then bila da takde PC kt bilik sendiri mula la nak merempat bilik orang. lepak sane, lepak sini. semata2 nak online n maen game. da tak ingat bilik sendiri la. tapi kan, kat bilik pon aku asyik guna laptop rumate je. cian lak rumate aku nak online. asyik kacau dia je. so tu la sebabnya aku tak update belog aku neh. rase tak selesa nak update kat komputer orang laen. komputer sendiri lagi bagus. lagipon kat komputer orang neh rase tak best nak upload pics. kena copy lg, then paste lak. lepas tu nak cari gambar lagi, nak edit lagi. fuh2. tu r yang jadi tak best tu. da la pics Turki yang berlambak tu tak upload lagi. nanti da basi lak citer tu. huhu. btw, sape2 yang tengok gambar kitorang kat Turki aritu, boleh la tengok kat belog Si Bellamin neh. dia da upload sket2 gambar. nanti yang laen2 aku upload lagi nanti. haa nanti tu tak taw la bila kan. pasal 30 Days of Posts tu pon aku tak sambung lagi neh. takpe2, akan di'update' pasal tu. hehe. satu lagi nak gitaw, aku da jumpa Syida Shukor semalam. da tegur da dia. hehe. eh jap, abes tu aku update neh belog ni pakai laptop sape ek? hehe. thanks rumate. hehe~ =]


fact of the day: "fact of the day telah kembali. hehe"



eh.


eh2.


eh jap.


hurrmm.


haaa.


da 100 follower la. thanks all~






p/s: fuh! update jugak!
p/s2: jom berakit jom!
p/s3: jom g Gabai~

2 comments:

Syida Shukor said...

teheeee . nasib baik tegur . aku pun tak cam muka taw senanya :P

lain kali tegur2 lagi taw ! :D


and update pasal turki cepat !

shahirah adnan said...

alahai cynnya..rumate mnjadi mgsa..hahaha sbar je la