Saturday, February 12, 2011

Day 16 - My hopes, dreams and plans for the this year

Assalamualaikum wbt! pe habaq semua? hehe. harap2 korang sehat. haaa. da lama kan aku tak buat 30 days of posts. da berhabuk2 da neh. ok2. aku rase aku da cukup free arini untuk buat benda tu. ok2. topik kite arini, harapan dan rancangan aku untuk tahun neh. ok2. hidup kite mesti ada planning kan. takkan nak folo da flow je. kite kene la rancang hidup kite, mane kite nak g, apa kite nak jadi. haaa camtu lah kan. ok2 get back to action. ni plan aku untuk tahun neh;


- nak kawen ngan anak raja.
- nak ada anak 3 orang.
- nak pakai kete besar.
- nak melancong.
- nak beli sofa.
- nak beli rumah besar.
- haa pe lagi neh?
eh eh eh? silap neh. ni bukan plan aku neh. ni plan kak limah neh. isk2, kite bakor je. haha. ok2. siyes2.


"planning aku tahun neh, aku nak jadi better dari tahun. better dari segala aspek. yang penting, jadi makin rajin. hehe."


haaa tu je la perancangan aku. aminn. semoga jadi. =]






fact of the day: "fact of the day telah kembali! haha"






p/s: hari yang tak produktif. haha.
p/s2: 2 test da setel, ada dua lagi. hoho.
p/s3: lunch ngan sup vono. baguih la tu.

1 comments:

diana handsome said...

sup vono ape cerita bro ? nasi kukus. weh tapi harini habis awal. bestt