Wednesday, March 2, 2011

tag oleh Nur Afiqah Hunain~

Assalamualaikum wbt! kerana ketandusan idea nak update blog, aku pon buat la tag neh. hehe. tag dari Nur Afiqah Hunain~

nama apa yg orang panggil korang?
Amir-family dan kawan2
Amiruddin-nurse kat PKU dan lecturer2
Kude-budak2 K5
Kappa-budak2 SMAASZA
Picasso-name glamer. erk?


ape yang korang rasa sekarang?
kosong
pelik
hairan
happy~

kamera/fon?
combined. so aku boleh pakai dua2. hehe~

pengisian masa lapang? *so skema*?
study, study, study, study, study, study
ok2. aku tipu je. aku online, maen game dan lepak2~

manual/auto?
aku suke pakai senapang auto. tekan sekali kuar peluru banyak2 terus. haha~

kawan pada pandangan kamu?
manusia yang ada lubang hidung dua, ada mata dua, ada telinga dua~

perkara terakhir buat hari ini?
emm terakhir? emm tido kot~

benda paling last beli guna RM sendiri hari ni?
eh mane nak taw. ni baru pagi~

tempat paling heaven yang korang nak pergi?
heaven la kan~

bapak kau ke mama kau?
ayah aku dan ummi aku la~

wanita idaman?
wanita yang baik~

sayang diri sendiri tak?
sayang. kadang2 tak~

last but not least, esok nak buat ape?
buat macam biasa. haha~